Ultraseal slouží, chrání a neselže....Světová jednička nyní i pro Vaše pneu...
Email: nepichnu@ultraseal.cz

 

   

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

   

 

 

Protektorování a opravy

Zpět na Časté otázky

·          PROTEKTOROVÁNÍ PNEUMATIK OBSAHUJÍCÍCH ULTRASEAL

·          PŘÍPRAVA PNEUMATIKY K PROTEKTOROVÁNÍ

                Odstraňte Ultraseal, potom otřete pneumatiku vlhkým hadříkem (obyčejnou vodou) a dosucha ji utřete. Ultraseal nezanechává zbytky. Ponechte předměty, které způsobily propíchnutí, na místě, aby je vytáhl mechanik, který bude pneumatiku kontrolovat, a označte je, aby mohly být opraveny. Veškerá propíchnutá místa, která byla již dříve utěsněna a opravena Ultrasealem, jsou považována za trvale opravená a nevyžadují žádnou zvláštní pozornost. Na základě rozhodnutí montéra provádějícího kontrolu je však možné opravu provedenou Ultrasealem bez problémů odstranit a lze použít záplatu. Pokud byla pneumatika ponechána otevřená a Ultraseal zvulkanizoval, lze jej snadno odstranit tak, že pneumatiku profoukneme stlačeným vzduchem. Ultraseal nemá vlastnosti lepidla.

 ·          PROHLÍDKA PNEUMATIK

                Montér provádějící protektorování by měl opravit všechna poškozená místa, která nebyla opravena Ultrasealem. Není zapotřebí provádět opravu žádným zvláštním postupem. Poškozená místa, která byla opravena Ultrasealem, se nemusí zobrazit na zařízení NDI nebo podobném diagnostickém zařízení, projeví se však jako malý chuchvalec vláken, která budou vyčnívat z vnitřního pláště. Toto místo není nutné narušovat, pokud není zapotřebí další oprava nebo pokud si mechanik nepřeje tuto opravu provést. Ultraseal, který je usazený v postiženém místě, je plně slučitelný se všemi metodami protektorování a pomůže při zajišťování spolehlivého pláště, čímž zlepší vlastnosti protektorované pneumatiky.

 ·          KOMPATIBILITA PROTEKTOROVÁNÍ

                Všechny složky chemického vzorce Ultrasealu byly testovány a jsou plně slučitelné se složením všech pneumatik a se všemi protektorovacími metodami. Od založení společnosti Ultraseal International, Inc. v roce 1969 zajistilo reálné používání prostředku v praxi a bezpočet protektorovaných plášťů dostatek dat, která zaručují, že Ultraseal nemá problém s kompatibilitou. Abyste dosáhli nejlepších výsledků, doporučujeme zavádět Ultraseal do nově protektorované pneumatiky před prvním úplným nahuštěním vzduchem. Nahustěte pneumatiku na přibližně 140 kPa a roztočte ji. Tím Ultrasealu umožníte pokrýt vnitřní povrch pláště pneumatiky. Tlak vzduchu vtlačí Ultraseal do jakýchkoliv přehlédnutých děr po hřebících, nesprávně provedených oprav, poškozených míst opravených chuchvalcem Ultrasealu a defektů, které v plášti případně jsou. Potom pokračujte v opětovném huštění pneumatiky na příslušnou hodnotu tlaku vzduchu. Po té, co bude pneumatika vyndána z bezpečnostního krytu, měli byste ji roztočit. Tak umožníte Ultrasealu pokračovat ve vytváření povlaku a odstranit jakékoliv další závady, které by se otevřely v důsledku dodatečného tlaku vzduchu. Až bude pneumatika namontována na vozidlo, vtlačí hmotnost vozidla a teplo vytvářené valivým třením plus napínání pneumatiky Ultraseal hluboko do pláště a tak bude celá pneumatika utěsněna a vzduch nebude moci skrz pneumatiku procházet.

·         JAK OPRAVOVAT PNEUMATIKU OBSAHUJÍCÍ ULTRASEAL

·         BEZDUŠOVÉ PNEUMATIKY

            Sundejte pneumatiku a setřete Ultraseal z poškozené oblasti vlhkým hadříkem, vysušte oblast, která má být opravena, vyleštěte ji a opravte jako obvykle. Pokud je oprava (včetně montáže a demontáže) dokončena během 2 hodin, není nutné odstraňovat zbývající Ultraseal z pneumatiky. Pneumatiku opět namontujte a doplňte jakýkoliv dodatečný Ultraseal, který pneumatika ztratila skrz postižené místo, nebo který byl odstraněn, aby mohla být provedena oprava. 

·         PNEUMATIKY S DUŠÍ

            Duše lze snadno opravit. Ultraseal nezpůsobí problémy. Jednoduše rozložte duši na kovadlinu nebo jinou pracovní plochu. Odstraňte z poškozené oblasti Ultraseal tak, že budete prsty tlačit na duši směrem od postiženého místa a tím vytlačíte Ultraseal pryč od defektu. Vytřete tuto oblast vlhkým hadříkem, důkladně ji vysušte a opravte ji jako obvykle. Doporučujeme používat záplatu vulkanizující za tepla. Pokud již používáte záplaty vulkanizující za studena, pamatujte si, že na některá lepidla má vliv etylén glykol (chemikálie používaná v Ultrasealu). Tento typ lepidla není běžný, není však kompatibilní. Abyste kompatibilitu prověřili, vetřete Ultraseal do suchého vzorku lepidla. Pokud lepidlo nezměkne, nebo se nerozpustí, nemělo by dojít k žádné nepříznivé reakci. Po opravě pneumatiky zajistěte náhradu jakéhokoliv množství Ultrasealu, který pneumatika ztratila. Doporučujeme, abyste používali radiální duše kvůli jejich lepším vlastnostem (viz instalační tipy).

 


Kontakt/Contact:  Consygen CZ s.r.o., Opletalova 37, Praha 1, 110 00, Czech Republic, 
Tel: (420)-2-2421-2073  Tel/Fax: (420)-2-22895-216, e-mail: nepichnu@ultraseal.cz , consygen@consygen.cz  

www.ultraseal.cz                          www.consygen.cz 

Copyright © 2002 Consygen CZ s.r.o.